26jun11:0016:00SGF Syds årliga golftävling
I år avgörs mästerskapet på Ljungbyhedsbanan, uppsamling kl 11:00 den 26 juni. I vanlig ordning inleder vi med gemensam lunch innan spelet kan börja.
I år avgörs mästerskapet på Ljungbyhedsbanan, uppsamling kl 11:00 den 26 juni.
I vanlig ordning inleder vi med gemensam lunch innan spelet kan börja.
Anmälningar med golf id.
Anmäl dig på mail direkt till Lars Lind på lars.lind@LLgeo.se
Välkomna!